21 Mayıs 2013 Salı

Hani Zekiydik

Merhaba sevgili mizah günlüğü,

Oğlum lan kalkıp üretici olmak istiyorum ama beceremiyorum ya. 3-4 gün sonra bir stand-up girişiminde bulunacağım ama benim hamurumda yok mu acaba lan? Hiç kalkıp çalışasım gelmiyor. Acaba yapamayacağımdan mı korkuyorum? Nedir beni iten? Artık hiç gülmüyorum. Bu kanaldan devam edeceksem eğer birilerinin bana gülmesine mi ihtiyacım var? Bir meditasyon yapmam gerek, niçin ben gülmüyorum lan. Çok mu komik olmaya çalışıyorum acaba? Yazmayı denemek faydalı olur mu acaba? Denemek gerek.

Tekrar asosyal olmaya başladım, başlangıç için böyle bir durum var. İnsan içine çıkasım, hatta yemişim insanını yataktan çıkasım gelmiyor. İnsan gerçekten bu kadar az mı üretiyor? Bence sorun bende, neyle yüzleşeceğimi bilmiyorum kağıt başına oturduğumda. Bundan korkuyorum; bir şey üretememem sadece başlamadığımdan dolayı zannediyorum. Oysa başladığımda da ortaya bir ürün çıkarmayacağımdan korkuyorum. Daha öncesinde çözümü bulmuştum oysaki, boş vaktimi okuyarak veya yazarak değerlendirmeliydim. Facebook, twitter gibi sosyal paylaşım siteleri inanılmaz vakit yiyen ve kalitesiz bir şekilde yiyen araçlar. Emin ol nostaljik bir bakış açısı değil bu, bir şeyler okumak zorunda insan. Tamamen, beyninin sağlıklı çalışabilmesi için gerekli olduğunu düşünüyorum. Ama günlerim boş, vaktim bol. O yüzden saatlerce okumak ve yazmak anlamında bir şeyler yapmaya başlayamıyorum.

9 ay oldu neredeyse, kitap okumuyorum. Okumak (bu konuda genelleme yapmayacağım) benim kendimle başbaşa kalmamda çok yardımcı oluyor. Bunun dışında sadece uyumadan önce kendimle başbaşa kalabiliyorum. Rahatlıkla düşünebiliyorum, ama gün içinde sürekli birşeylere yetişme durumu var. "Dur şunu da izleyeyim ve öyle başlayayım" şeklinde. Keşke hiçbir şey yapmadan aynı uykuya dalmadan önceki huzurla tavana bakıp saatlerce öyle durabilsem. Saatlerce bilgisayar ekranına bakmaktan ziyade. Bunları yazmaktan ziyade. Mesela şimdi de bir flash oyun oynayayım bu yazıya öyle devam edeyim'in derdine düştüm. Sanki yetiştirilmesi gereken bir şeymiş gibi. Keşke yatarak para kazanabiliyor olsaydım. Belki o zaman daha huzurlu olabilirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder