27 Mayıs 2013 Pazartesi

Polis

Rüyamda bildiğin polis olmuştum. Ama taşaklılardan değil, gidin şu kalabalığı dağıtın diyorlar dağıtıyoruz. Bu hafta 5 koli biber gazı bitirmeniz lazım, biber gazlarının son kullanma tarihi yaklaşıyor diyorlar gidiyoruz basıyoruz biberi. Taksimde zaten iyice bokunu çıkardık biber gazının, artık bakmadan falan biber gazı sıkabiliyoruz. Ellerimizi kullanmadan bazen. 10 kişilik kalabalığı göreyim basıyorum biber gazını. Bazen turist falan oluyorlar ama kalabalık gezmesinler diye düşünüyorum. Bir gün kalabalık bir grup gördüm uzaktan, bastım biber gazını düşünmeden. Lan oğlum onlar da polis çıktı ya lan. Hay Allah. Ne yapsak? Kusura bakmayın, öyle kalabalık görünce...

Polislik bana göre değil galiba diye düşünmeye başladım ve bir müzik grubu kurduk polis arkadaşlarla. Coplarla bateri çalıyordum ben. Ama grup dağıtmak eski meslek alışkanlığı olduğu için ilk konserimizde "Dağılın lan" diye seyirciyi dağıttık, biber gazı falan sıktık.

Bir gün Iron-Man geldi. Kıyafetini çıkar, sen kimsin ki? dedim buna. Birşeyler dedi anlamadım. Çıkar maskeyi insan gibi söyle derdini, dedim. Maskeyi açtığı gibi bastım biberi bunun suratına. Nasıl ağlıyor görüceksin, Iron-man oldu sana Ayran-man.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder