31 Ağustos 2013 Cumartesi

İlk Kez (Semi - Erotic)

          Bugün ilk kez mala vurdum. Bir teknik gerektiren incelikli bir iş olduğunu duyardım hep işin ustalarından. Tabii ben amatörce ve iyice sertleşmesini beklemeden deliği doldurdum. Sonra biraz ürkek biraz da yorgun bir ses çınladı kulaklarımda, "arkada bir delik daha var ona da koysana"  sesin sahibi babamdı, bahçedeki küçük evin eski tahta kapısının arkasındaki fare deliğinden bahsediyordu. Babamın sesi beni olmasa da seni ey okur kendine getirdi. Ben zaten ne yaptığımı biliyordum.

          Kendi çapında köyden büyük kasabadan küçük bir yerde yaşıyorum ve bu aralar enteresan angarya işlerle uğraşıyorum. Yaşıyorum dedim ama 2-3 aydan uzun süre kalmadım hiç. Üniversite ayağına 6 yılımı Mersin'in sıcağında ve bulanık güzellikleri arasında geçirdim. Şimdi de ne yapacağımı bilmez bir halde ve ilk defa birşeyler yazıp senin de okumanı istedim ey okur. Zormuş ama. Şimdiye kadar hiç blog okumadığım için belki de. Tecrübe namına hiçbir şey yok yani. Neyse işin özü kendimi komik sandığımdan ve bu işe beni teşvik eden arkadaşlarım nedeniyle saçmalıyorum izninle.

          Küçük notlar almıştım bunlardan birşeyler çıkarırım falan diye ama şimdi düşündüğümde "o zaman çok komikti be oğlum" diye sonlanma ihtimali beni ürküttü. Yazmadım. Televizyonu açtım. Bir bebek bezi reklamı gördüm markayı hatırlamıyorum, umrumda da değil, nasıl olsa diğer markalar da yapacak aynı üründen kısa zamanda. Reklamın ana konusu şu: kızlar için ayrı erkekler için ayrı bez. Bu motto beni uçurumlara sürükledi, o yaşta başlanan ayrımcılığa mı yansam, binlerce bilim adamının bebek bezi, diş fırçası gibi abuk sabuk şeyler için dünya dışı teknolojiler kullanmasına mı yansam. İkisine de yanmadım, bana ne. Ama tam reklamın sonunda kısık bir ses tonuyla ve hızlı bir şekilde birşey diyor bizim reklamın anlatıcısı "kızlar için olanın orta kısmı daha emici". Aha dedim olay buymuş demek, biz erkek milleti savurmayı sevdiğimiz için kenarları köşeleri daha emici herhalde. Arka kısma dair net bilgiler de alamadım ayrıca, boka bir çare bulamadık sanırım hala. Neyse ki yakın zamanda lazerli bezler çıkacak ve bez üzerindeki nano sensörler sayesinde bok ya da çiş beze temas ettiği anda lazerler devreye girip bu atıkları plazma formuna çevirecek, belki de direkt uzayın derinliklerine ışınlayacak. Bu konularda uzman bilim adamlarına ve ellerindeki ileri teknolojiye güveniyorum ben.

          Şimdilik bu kadar okur kardeş, malum uzun zamandır ilk defa olunca kısa sürüyor. Kendine iyi bak, sağa sola taşırmamaya dikkat et. 
 
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder