16 Nisan 2014 Çarşamba

Açık Mikrofon

Buraya yazmadığım gibi kendi kendime de bir şeyler yazmıyorum bayadır. Şimdi yeni binlik set halinde kartvizit aldım ve oraya ne hikmetse burayı da yazdım. O yüzden kartviziti alacak potansiyel kişiler buraya baktığında 2 aylık Erman Toroğlu yazısıyla karşılaşsın istemedim.

Evet yanlış duymadınız. Yaklaşık bir aydır her perşembe saat 20.30'da old city comedy club'ta açık mikrofon gecesi düzenliyorum. Bu da sayfası. Bendeniz de 10 dakika çıkıyorum sahneye. Düzenli sahne olması çok güzel bir şey ama tembellik hala devam ediyor. Neden devam ediyor lan bu tembellik? Gerçi nasıl çalışılır espri yapmaya? Bir ara kendi kendime gülüyordum. Çok yorucu iş. Şimdilerde buradan video izliyorum gaza gelmek için ama kaliteli değil adamlar pek. Gene de kahkaha duyunca insan gaza geliyor.

Onun dışında yine perşembeleri saat 19.30'da toplaşıp bir arkadaşın amerikan "Nasıl standup yapılır" tandanslı kitaplardan öğrendiği bilgileri bizimle paylaşmasını bekleyeceğiz. Bakalım neler katacak bize.

http://www.jaminthevan.com/

Çok güzel bir oluşum lan, bu da yasaklı youtube sayfası. Adamlar eyalet eyalet gezip güzel güzel gruplara performans yaptırıyorlar. Aga bunun türk versiyonunu mu yapsak. Zaten karavan hayali olan 82 arkadaşım var, herkes muradına error.

Yaz geliyor hormonlar kıpır kıpır olmaya başladı. Bol bol sevişin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder