7 Mayıs 2014 Çarşamba

Notiobia

Bu sefer bahtıma bok böceğine benzer bir şey çıktı. Wikipedia random article olayını çok seviyorum. Sen de tıkla bakalım bahtına neler çıkacak.

Ağalar, yarın (8 mayıs perşembe) saat 18.00'da kulağınız rock fm'de olsun. Mesut Süre'nin programına (rabarba) konuk olacağız açık mikrofon ekibini temsilen 2 kişi. Aynı akşam 20.30'da yine sahne var.

Sıradan duyurumuzu yaptığımıza göre sıra geldi hayatı sorgulamaya. Nereden geldik, nereye gidiyoruz? Neden yaşıyoruz? Bu hayatta amacımız ne? Her şey üzerimize üzerimize geliyor sanki. Hayat çok boktan.

Evet günlük sorgulamamızı ve depresyonumuzu da yaşadıktan sonra sıra geldi geyik makara yapmaya. Geçen gün bir çift (bir kadın bir erkek) arkadaşım cinsiyet değiştirme ameliyatına girdiler. Birbirlerini çok seviyorlar bir de böyle deneyelim dediler. İki ameliyata bir ameliyat bedavaymış bana da sordular "İlgilenir misin?" diye. Ben ilgilenmiyorum şahsen.

Korku filmleri hala aynı temaları işlemekten bıkmadı mı? Bu aralar yansımaları çok kullanıyorlar sanırım. Yansımaları kullanmayı öğrendiğimde 5 yaşın(m)daydım. Birçok yetişkinin yansımaları düzgün kullanmadığını farkettiğimde farklı bir çocuk olduğumu anlamıştım. Bunu anladığım anda altıma sıçtım. Sıçıverdim. Sıçayazdım. Sıçadüştüm.

Aileme yıldönümleri için alabileceğim en saçma şey sadomazokit olabilir. "Birbirinizle daha çok ilgilenmenizi istiyorum anlasanızaaa!" Şaka maka bazı şeyler yaşanmamalı cidden...

Hayatta bazı şeylerin yaşanmayacak olarak kalması seni de üzmüyor mu bazen? Bence insan bilmediği şeyler için üzülen tek canlı türü. "Acaba bensiz çok eğleniyorlar mıdır?"

Suç ve Ceza için bir sinopsis yazacağım. Olabildiğince kısa olacak:

Raskolnikov yine "off hayat çok boktan" diye yürüyordu. Kansızdı o aralar ve annesinden kene istemeye çekiniyordu. İki sokak aşağıda yaşayan torbacı karıyı öldürme planı yaptı. Gitti öldürdü. Kızkardeşini de öldürdü. Çok acayip bir duyguydu. Çaldığı parayı sakladı ve depresyona girdi. O karıyı öldürdüğü için iyi bir şey yaptığına kendini ikna edip durdu. Ama içten içe çok pişman oldu. Sonra gidip suçunu itiraf etti. Çaldığı paranın da hayrını göremedi. Bu arada bir manita yaptı.

Evet yıllar evvel okuduğum kitaptan aklımda kalanlarla bir sinema filmi çekmeye çalışsak böyle boktan olacak demek ki. Şimdi boktan filmleri daha iyi anlıyorum. Şimdi size Otostopçunun Galaksi Rehberi'ni özetlemeye çalışacağım.

Şansa bak!

Bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder