24 Mayıs 2015 Pazar

Son Feci Bisiklet

Cumartesi günü Koç Üniversitesi bahar şenliğine gittik sahne almak için. Lakin öğlen 14.15'te ne sahnesi? Kim izleyecek? Bir umut dedim belki çok hevesli bir kalabalık olur, binlerce kişi meydanda bizi bekler. Gel gör ki öyle olmadı. Bize düşündükleri sahneyi görecektin sevgili okur, insan bir üzülüyor. Tabii ki buradan organizatör arkadaşları tenzih ediyorum, bence kimsenin suçu değil bu ama sanırım stand up deyince hala nasıl bir şey olduğunu tam anlamıyor insanlar.

"Kimsenin olmadığı bir yerde bir şaka yapılsa o şaka komik midir?" gibi bir şey okumuştum geçen kitabın birinde. Tam böyle değil ama bunun gibi bir şey. Neyse bir yıldır yazmıyor oluşuma ver bunları sevgilim. Kötü terkettiğin sevgilinin telefonlarına çıkmamak gibi bir süre sonra gerçekten buraya gelip yazmak da zor oldu. 2014 senemi full kendime yazarak geçirdim. 2014 başlamadan "Bundan sonra her gün yazacağım, kendimi zorlayacağım ve saçmalasam da yazacağım" diye bir saçmaladım. Nedense. Ve tabii ki her gün yazmadım, ama yine de ayda 10 yazı gibi bir ortalama tutturdum. 2015 resolution'ı olarak dönüp yazdığım şeyleri bir okudum. Çok feciydi gerçekten sevgili okur. Bir daha yeni yıl kararı almama kararı aldım. O kadar çok aynı şeyleri yazmaya başlamışım ki. Faydasından çok zararı oldu resmen. Her gün yazmak böyle olmamalı. Neyse, bu sene yazacaksam da öyle günlük yazar gibi "hımmm, ama şu anda bilinç akışı yapıyorum ve bu ben anlamasam da bana fayda sağlıyor. Evet tabii hım hım" gibi kendimi kandırmayacağım. Bir amaç doğrultusunda yazacağım. Bu yazıda olduğu gibi demek isterdim ama gene vicdani masturbasyona dönüştü.
Benim eski torbacıya benziyor lan

Neyse işte, biz de sahne almayalım dedik şenlikteki çocuklara. Hazır girmişken ama, biraz şenliğe takılalım dedik. Ben biraz eski günleri yad ettim, fakülte duvarlarını okşadım. "Şurada terkedilmiştim, şurada bir kıza açılmıştım, şurada bir kız vardı" komedyen arkadaşa anlata anlata dolaştım okulu. Sonra bilgisayar laboratuarına girdik, koskocaman bilim yuvasında 1-1.5 saat agar.io oynadık. Ruslar sikti bizi hep. Böyle böyle ana sahnede konser saati geldi. Hadi gidelim izleyelim. 

Lakin çok genç artık kızlar sevgili okur. Çok güzel kızlar var, ama hiç seksi değiller. Yani tabii ki akranları için her tarafından seks akıyor olabilir, onu tam bilemeyeceğim. Ama bizim için çok çocuksu ve masumlar. Bir keresinde, 9gag'te sanırım, "yaşının yarısının 7 fazlasından küçükle birlikte olmak creepy'dir" diye pedofili manifestosu tadında bir post okumuştum. Artık 18-19 yaşlar benim için böyle oluyor. Yani reşit olup, yasal olarak sevişme hakkı elde eden insanlar var artık, yanlarında creepy durduğum. Eğer 2000 doğumlu bir insanla creepy olmadan birlikte olmak istiyorsam 2025'i beklemem lazım. İstediğimden değil, matematiği seviyorum. Beni taşlama sevgili okur. 

Demografik yapı bu şekilde, bir de tiki kızları sanki klonluyorlar gibi. Ben okurkenkilerle aynı modeller, sadece ufak modifiyeler var. İlginç. Neyse ya fena değil lan işte diye takılırken "Son feci bisiklet" adındaki grup çıktı. "Merhaba bizim adımız son feci bisiklet, bu da ilk şarkımız 'bukalemunz?'" gibi bir şey dedi çocuk. Baktık baya da eşlik ediliyor. Hadi dedik her mantıklı insanın bu durumda yapacağını yapıp soundgarden'a gidelim. İyi de dedik. 

Batının bu ahlaksızlıklarını almayalım
Şimdi ben bu grubu hiç bilmiyorum, ama anladığım kadarıyla seviliyor gençler tarafından. Bir 20 saniye dinlediğim kadarıyla da kötü değildi zaten, ama ben çok duydum artık böyle şarkılar, o yüzden dinlemem. Benim takıldığım mevzu isim mevzusu. Konuştuk tartıştık, bunun "Büyük ev
ablukada"nın suçu olduğuna karar verdik. Hep ondan cesaret alıyor insanlar. "Yüzyüzeyken konuşuruz" mesela gene bunlarda biri. Varmış bir iki tane daha ama aklımda tutamadım.

...

Şimdi baktım ekşiye, konuşulmuş zaten bunlar. "Halimden konan anlar" da mesela gene bir "lan ya... fena değil mi lan acaba?" dedirtiyor. "Nükleer başlıklı kız" güzel, ama grup ismi olur mu? Bilemiyorum. "Yok öyle kararlı şeyler" mesela "bilmeyen içmesin lan şunu" dedirtiyor adeta. Sonra beni de bir düşünce aldı. Ben ve çevrem birkaç grup ismi düşündük. Grup kurmuş "derin gibi ama rastgele de gibi, kafa karıştırıcı" gibi grup ismi düşünen arkadaşlara hizmetim olsun. Şimdilik çok az, ama aklıma geldikçe güncelleyeceğim.

Ters açıdan fermuar
Hiç fena fikir
Hep bozuk süt
Tümünü gör
Hayalim arkadaş
Dona düşen son damla
En cenin halim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder