28 Ağustos 2013 Çarşamba

Parasailing

Az kaldı, taze isimler çiçek gibi açılacaklar burada. Çok sabırsızım.

Size tatilde parasailing yaptığımdan, ve parasailingte kitap okuduğumdan bahsetmemiştim değil mi? Bir video hazırladım bunun için, bazen şifreli (123456) gibi oluyor görüntü, kusura bakmayın. Aslında çok eğlenceli değil ama şarkı güzel, o yüzden izlenebilir. Yanımdaki de kuzenovski.


Kitap okumak benim için çok zor temalı bir video silsilesi hazırlayacaktım ama parasailingten öteye çılgıncasına bir yerde kitap okuyamadım. Pahalı amk.

Okuduğum kitap da bir kişisel gelişim kitabı. Kişisel gelişim kitabı yazmak için kişiliğini über geliştirmen gerekiyor. Mantık bu en azından. Yalnız nasıl bir ukalalık, bizi hor görme. "Ben öyle geliştirdim ki kişiselimi, diğer gelişiksiz gerizekalılara anlatayım da bir boka yarasınlar. Bak bak, gerizekalılara bak, nasılda gelişememiş" şeklinde bir düşünceyle hareket etmeler. Belki sen yanlış geliştirdin kişiliğini, nereden geliyor bu özgüven? Belki verdiğin tavsiyeler bizim kişiselimize radyasyon tesiri yapacak. Nasıl emin olabilirsin lan doğru olduğuna? Bir de bir sürü kitap var bu şekilde, bir sürü insan bırak kişiliğini geliştirmeyi, kitap yazacak kadar kişiliğini geliştirmiş. İleride ben de kişisel gelişim kitabı yazacağım, ama kişisel gelişim kitapları yazanlar için.

Ya da "Kişisel gelişim kitabı nasıl yazılır?" şeklinde bir kitap yazabilirim.

  1. Önce kişiliğinizi geliştirin
  2. Kişiliğinizi baya bir geliştirin
  3. Çok sağlam geliştirin, şaka değil bak. 
  4. Anlaşıldı sen yapamayacan bu işi, piyasadaki kitaplara bir göz at
  5. Şimdi kitap nasıl yazılır, onu bir öğren
  6. Hadi şimdi siktir git
Ha ileride bir gün kişisel gelişim kitabı yazan bir insanla tanışır ve ona kanım kaynarsa, o insandan şimdiden özür dilerim. Ama şimdilik gözümde ukala piçlersiniz. 

Öpüyorum canlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder