18 Temmuz 2013 Perşembe

Horon

Geçen yine çok ilginç bir rüya gördüm. Rüyamda Karadeniz'in bir beldesindeyim. Bunu biliyorum çünkü Karadeniz'e hiç gitmedim. Ben çünkü Karadeniz'e gitmiş olsam bile hatırlamazdım, hatırlasam dahi emin olamazdım. Kendimden hiç emin değilim, ve bu beni çok üzüyor. Öyle ilginç bir hafıza sistemiyle çalışıyorum. Neyse ki rüyamda eminim. Bir de sürekli çay içiyorum (Kafamdaki Karadeniz böyle bir şey), bu yüzden uyum sağlarım diye düşünüyorum.

Neyse hacı, üzerimde yöresel kıyafetler var. Çevreme bakıyorum yine yöresel kıyafetli bir kaç tip görüyorum. Herhalde bunlar benim arkadaşlarım diye yöneliyorum. Eğer arkadaşlarımlarsa beraber bir çay patlatırız hoş olur diye düşünüyorum. Gidiyorum yanlarına "Ooo Muradım, nasılsın?" diyor. "İyiyim, Abim?" diyorum adamın adını bilmediğimden dolayı. Durup dururken abimli kardeşimli samimiyete girdik iyi mi? "Burada amman diyim Gezi muhabbeti yapma, götünden kan alırlar. Kan tahlili yaparlar, ARh+ çıkarsa döverler" dedi. ARh+ benim kan grubum. Nasıl bir belde bu?
"Abi yöreselleri evde unutmuşum, senden muska
ötekinden bıçak, zincir falan bir şekilde idare edin"

Biraz muhabbet ediyoruz, ben ekip olarak horoncu olduğumuzu öğreniyorum. Horon da o kadar iyiyiz ki, bizi sağa sola horon tepmeye çağırıyorlar. Mesleki başarıya her zaman saygı duyarım, ama horonda solo albüm çıkaramazsın ki. Ekip olarak anılmak zorundasın. Tek kişilik horon düşünsene, gangnam style gibi bir şey. "Mesleğiniz?" "Horon".

Neyse düğün başlıyor, biz de horon şova başlıyoruz. Allahım bu nasıl bir titreme, 5 dakikada terden sırılsıklam oldum. Derken hacılar, karşımıza başka bir horon ekibi çıktı. Bunlar da horon deyince akla ilk gelen isimlerden. Biz duruyoruz ve onlar tepinmeye başlıyorlar. Sonra biz başlıyoruz, onlar duruyorlar. Karşılıklı bir kapışma durumu oluşuyor yani. Nasıl gergin ortam. Götüm terliyor, ama birbirimize horon diss atmaya devam ediyoruz. Resmen rap savaşı gibi. Neyse sonra oradan bir jüri geliyor. Ödülü götürüp kemençeye veriyor. Zaten biz hızlı horon tepecez diye kemençeci sınırlarını aşmış. Haketmiş yani ödülü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder