15 Temmuz 2013 Pazartesi

1,5 Aydır Neler Oluyor?

Olm lan, aslında baya eğlenceli şeyler yazmışım, niye uyarmıyorsun? Özellikle gezi olayları patlak vermeden önce biber gazının aşırı kullanımına vurgu yapmaktan gurur duydum.

Geziye değiniriz, o önemli değil. Sadece defalarca söylenen şeyleri söylemek istemiyorum. Çok fazla şey yazılıp çizildi bu konuda ama bir kaç tane güzel enstantaneden bahsetmek istiyorum...

Google'a AVM yazınca bu çıkıyor
Direnişin en güzel zamanları. İçindeyiz yani mevzunun. Hippi bir arkadaşımla sohbet ediyoruz. Kendisi gece nöbetçisi, yani sabahları uyuyor "Sabah biber gazı atıldığında uyumak çok güzel" diye bir şey söyledi. "Biraz süt döküyorsun, takıyorsun deniz gözlüğünü, maskeni, misler gibi uyuyorsun"

Cihangirde bir arkadaşın evine gittik, burası oyunlardaki safehouse gibi bir şey. Kafalar rahat. Direnişten yorulanlar şarj olmaya, save etmeye geliyorlar. Herkes sağdan soldan, 5-6 kişilik bir ekip sohbet ediyoruz. Dediğim gibi defalarca yazılıp çizilen şeyleri ilk defa dile getirdiğimiz zamanlar. "Keşke bütün dünya buna inansa, böyle paylaşım içinde yaşasak" dedi Hippi. Samuray bir arkadaş var yanımızda. Samuray gerçekten muhabbetin duygusallığına girmeyen tek kişi oldu. Biz hepimiz "evet ya bütün dünya inansa keşke, negzel olur" diye konuşurken Samuray "Tsk, Pasifiği geçmez" dedi. Lan sanki ölümcül bir virüsten bahsediyoruz. Bu lafın üstüne gerçekten çok güldük. Bizi duygusallıktan arınmış harmanlı geyiğe davet etti. (çünkü duygusal konuşmalar illaki bir yerde kendini hükümete karşı kızgınlığa bırakıyordu. Jedi Konsey kurucusu, senato MYK üyesi, ve Cumhuriyet başdanışmanlığı odalar birliği (CBOB) başkanı Yoda'nın bir lafını hatırlatmak istiyorum buradan "Fear leads to anger; anger leads to hate; hate leads to suffering." Uğradığımız haksızlıkları düşünmeden direnmek en güzeliydi.) Samuray yine çok güzel bir tespit yaptı. "Ulan" dedi "Biz şimdi direniyoruz ama, bu piçler yeraltından bir mekanizma falan yapıyor olmasınlar. Bir gün ansızın GRRRRNNNN diye alttan çıkarmasınlar AVM'yi. Alın direnin çatıda amk demesinler. Göt gibi kalırız vallaha" dedi. Anlayacağınız üzere samuray yine yaptı yapacağını.

Olm dikkatim dağılıyor ya, yine yazarım bir ara bir şeyler. Ayıptır söylemesi akşamdan kalmayım da biraz (Tüü, yezid seni, oruç ayında) Oruç deyince aklıma geldi. Geçen bir kızla tanıştım (daha 17) "Bu oruç şeyi ne zaman bitecek?" dedi. Aldım karşıma anlattım 3 aylar nedir, kandiller, bayramlar vs.

Neyse öpüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder